گرانی‌ها محصول ناهماهنگی دستگاه‌های اجرایی|۸ کشتی مواد اولیه روغن در انتظار ترخیص از گمرک|افزایش معاملات مسکن

22:11 - 16 آبان 1399
کد خبر: ۶۷۱۸۸۷
دسته بندی: اقتصاد ، اقتصاد ایران
طی ۲۴ ساعت گذشته اخباری در خصوص افزایش قیمت کالا در کشور، دپو مواد واولیه تولید روغن در گمرک و افزایش میزان معاملات مسکن در خبرگزاری میزان منتشر شده است.

- طی ۲۴ ساعت گذشته اخباری در خصوص افزایش قیمت کالا در کشور، دپو مواد واولیه تولید روغن در گمرک و افزایش میزان معاملات مسکن در منتشر شده است.


تحریم‌ها؛ بهانه‌ای برای کم‌کاری| گرانی‌ها محصول ناهماهنگی دستگاه‌های اجرایی

یک کارشناس مسائل اقتصادی معتقد است در برخی مسائل احساس می‌شود که تحریم‌ها به بهانه‌ای برای کم کاری تبدیل شده است و در حال حاضر ما بیشتر از تحریم دچار خود تحریمی هستیم.


۸ کشتی مواد اولیه روغن در انتظار ترخیص از گمرک

معاون بندری سازمان بنادر و دریانوردی با اعلام اینکه ۳ میلیون و ۹۲۰ هزار تن کالای اساسی در بنادر وجود دارد گفت: ۸ کشتی حاوی مواد اولیه روغن خام به دلیل مشکل اسنادی و ارزی تخلیه نمی‌شوند.


افزایش معاملات مسکن |نرخ اجاره بها کاهش خواهد یافت

نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک کشور گفت: در ماه‌های پیش رو، همراه با خرید و فروش و معاملات بیشتر، شاهد کاهش اجاره بها نیز خواهیم بود.


مشکلی در فروش سهام عدالت وجود ندارد

مدیر نظارت بر نهاد‌های مالی سازمان بورس و اوراق بهادار، گفت: سفارش‌های فروش سهام عدالت تا پایان شهریور ماه تسویه شده است.


صندوق پالایشی یکم قابل معامله نیست

معاون بازار بورس اوراق بهادار تهران گفت: هنوز درخواستی از طرف مدیر صندوق پالایشی یکم به شرکت بورس تهران برای فراهم شدن معامله واحد‌های این صندوق ارسال نشده است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *